Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Ingenting

leave a comment »

Dagen har varit väldigt icke-produktiv måste jag säga. Det enda vettiga vi gjort idag är att tvätta 3 maskiner tvätt. Fast det är ju förstås alltid trevligt med rena kläder.

Sen har jag forumsurfat och lagt mig i diverse diskussioner. Trevligheter. Fast jag förstår inte riktigt vad som är fel med lite klarspråk. Varannan tråd har handlat om hur man bäst spelar och leker för att hitta en tjej. Funkar jävligt bra att vara sig själv skulle jag säga.

Pojkvännen har spelat NHL 08 hela dagen, med ett kort avbrott för att titta på VM-finalen.

Mamsen och Styvfar kikade in en liten stund idag också och tittade på våran passionsblomma som har 3 (tre!) blommor dagen till ära. Hon överlämnade också en ny matta till vardagsrummet och två stekpannor hon hade hittat på rea. Mamma är allt bra snäll hon.

Annars så känner jag sådär rent allmänt att jag inte har nån kontakt med världen igen. Ska nog ta och ringa runt till tjejerna och skvallra lite imorgon. Och eventuellt ska jag och T simma om hon kommer hem från sin pojkvän. R föreslog att han och T ska komma hit så ska vi skriva diverse arbeten vi har hängande över huvudet. Får se om tiden finns.

Written by Bitchslap Barbie

18 maj 2008 den 23:23

Publicerat i allmänt snack

Kommentera

