Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Barnpassning

leave a comment »

Vilken dag! Vi fick vakna till snickarljud, så huvudvärken började så smått redan på morgonen. På eftermiddagen åkte vi och hämtade småpojkarna på dagis, J hade tydligen pratat om oss hela dagen och var jätteglad över att vi skulle komma och hämta på dagis. Sen när vi väl kom så märktes inget av det, han är en lite cooling den där J, eller så är han blyg. Det är ju i alla fall kul att nån av dom tycker om oss, A har ju alltid varit lite reserverad, men igår satte han sig faktiskt självmant i mitt knä, jag har bildbevis!

Aja, det var bara att åka iväg hem till dom, för att leka och leka och leka lite till. Jag och A satt på gräsmattan och blåste såpbubblor när han inte hoppade studsmatta (Ska tvååringar verkligen kunna sånt?). J och pojkvännen spelade fotboll, J ska bli fotbollsmålvakt när han blir stor 😛

På kvällen sen när pojkarna sov så klippte deras mor oss. Så äntligen ser vi presentabla ut. Jag får så fluffigt lockigt hår när jag klipper mig, så det ser ut som en boll några dagar innan det rätar ut sig lite igen.

Idag ska vi ner på stan och fixa lite, och sen åker vi upp till pojkvännens familjs stuga och börjar elda och fixa lite innan hans föräldrar kommer upp senare ikväll. Vi ska elda i badtunnan, och lägga oss där och värma oss och slöa hela kvällen! Finns det nåt mysigare än att ligga i varmt härligt vatten under bar himmel och titta på stjärnorna. Kanske är även djuren utsläppta nu, deras tomt gränsar mot en hage där en jättehäst brukar gå tillsammans med sin flock kossor 😛 Har jag tur så ligger mitt pussel kvar också, blir hardcore pusslande då vill jag lova.

Written by Bitchslap Barbie

23 maj 2008 den 11:34

Publicerat i personligt

Tagged with

Kommentera

