Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Studiebesök på sommarjobbet

leave a comment »

Nu är det nästan klart! Eh, förutom vissa rätt viktiga detaljer. Det är helt hopplöst att få folket där uppe att vara lika engagerade som vi är. Dock så verkar de rätt entusiastiska över att vi ska komma och jobba där. Fast de har inte så höga förväntningar känns det som, vi har i princip räknat med att jobba självständigt och ta mycket egna patienter, medans de verkar tycka att det ”räcker” om vi går bredvid en annan läkare.

Det är ju inte ens hälften så lärorikt, och det är ju inte som att vi får göra nåt utan att det har blivit ok:at av en läkare ändå.

Dessutom så verkar det som om det kan vara andra läkassar där på dagarna, och då kommer vi antagligen få haka på kirurgerna eller ortopederna och kika. Mwaha.

Annars så är skåpen inte klara, tågkorten är inte klara, passerkorten blev klara medan vi var där, cykeln vi ska ha är inte klar. Det är mer oklart än klart tror jag. Men det blir nog bra.

Mor min är här idag och hälsar på, och jag åker antagligen ut till landet efter skolan imorgon kväll. Vi får se.

Annars har jag lyckats skriva ett PM idag också, jag börjar bli en hejare på det nu. Idag har jag också fått tillbaks de 3 tidigare, som alla var godkända. Tadaaa. Nu ska jag umgås med mor, eller nåt.

Written by Bitchslap Barbie

26 maj 2008 den 21:33

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Kommentera

