Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Hobby

leave a comment »

Då var det sommarlov då. Inga fler lektioner och det sista PM:et är inskickat. Inte så illa ändå.

Har firat med att spela Mr Smoozles goes nutso idag, det var riktigt kul. Pojken har fått sina Band of Brothers idag, så vi har kollat på några såna avsnitt.

Simmat med T har jag också gjort, vi hade inte setts på evigheter så jag tror nästan vi snackade mer än simmade. Mina armar protesterar dock, så helt ineffektivt kan det inte ha varit. Nu överger hon mig en hel vecka, så vi får se när vi tränar nästa gång.

Sen så har jag kommit fram till att jag skulle behöva fixa mig en hobby. Jag vet inte riktigt vad jag vill ha för hobby dock, har ni några idéer som inte är alldeles för out there så tar jag tacksamt emot tips. Mor min tyckte jag skulle börja med porslinsmålning, men det är nog inte riktigt jag tror jag. O tyckte att blogga är en tillräcklig hobby, men jag vet inte om jag håller med. Det händer inte tillräckligt mycket för att jag ska kunna blogga så ofta som jag i så fall skulle behöva.

Sen måste jag säga, angående vårdstrejken, att aftonbladet borde tänka på vad de har för rubriker på sina artiklar på nätet egentligen, imorse var den stora överskriften 123 kr/månad, jag undrade självklart vad det innebar, tills jag fattade att de snackar om den där halva procentenheten som de fick nu jämfört med nåt av de första avtalen. Här finns en krönika av Lena Mellin på samma tema som artikeln.

Annars så skickar vi en tanke till O och hans nyopererade hals, may the Voltaren be with you!

Written by Bitchslap Barbie

29 maj 2008 den 20:58

Kommentera

