Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Eoner av tid

leave a comment »

Så känns det. Jag är ledig 8 dagar till, min träningsvän T flyr staden så det kommer i alla fall inte bli nån simning. Har ni nånsin provat simma själv, utan underhållning? Det är hemskt, det är omöjligt att vara själv i en hel timme utan musik eller andra livsnödvändigheter (Hm, vad säger det här om mig egentligen…?)

Jag slet dock med henne ut på en promenad idag innan hon övergav mig, 1,5 timme var vi ute och promenerade, varmt och klibbigt var det, men skönt efteråt.

Imorgon blir det gymmet med R, och nån dag nästa vecka ska jag lura med M till simhallen. Jag är så sneaky! Annars vet jag fortfarande inte vad jag ska roa mig med en hel vecka, det är här en hobby skulle komma väl till pass. Man kanske skulle läsa den där finska grammatikboken jag köpte för evigheter sen…

Min förmåga att processa ledig tid har atrofierat. Det är ett citat från nånstans, men jag minns inte varifrån. Skräp. Jag har iiiiingenting att blogga om. Gå och gör nåt annat, det tänker jag göra.
Men jag lämnar er med en länk, till en underbar låt av VNV Nation. Tyvärr har den ingen bild, men ett jävla ljud =) Wunderbar. Jag kan älska textraden som följer

And I still hear you scream,
in every breath, in every single motion.

Även om det låter ovanligt kallt för att vara en VNVtext, så är den vacker. Puss.

Written by Bitchslap Barbie

30 maj 2008 den 21:31

Publicerat i personligt

Tagged with , , ,

Kommentera

