Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

THE PAIN!

leave a comment »

Yesyes. Träningsvärken alltså. Den brukar vara trevlig, på sitt eget lilla sätt. Men idag tror jag nog att den är lite överdriven. Var och tränade med R igår, och eftersom jag ska simma idag så ville jag spara lite på armarna, så jag tränade mest ben. Jag känner det idag vill jag lova.

Mina vader är seriöst smärtsamma. Men det är helfel att gnälla.

I alla fall så börjar jag jobba på lördag. TJOHO! Jag har faktiskt verkligen tråkigt. Alla jobbar, och jag har haft sommarlov sen början på maj i princip. Det är inte helt kul att bara sitta hemma och glo, även fast jag vet att jag brukar klaga över att jag har så lite fritid.

Pojken har sin tenta idag, jag har förhört honom hela den här veckan, och jag blir mycket mycket förvånad om han inte blir godkänd faktiskt.

Annars så åker vi upp till pojkens föräldrars stuga imorgon, vi ska träffa småkillarna, de ska tydligen sova där från fredag till lördag eller söndag. Jag åker dock troligen hem till uppsala på lördag efter att jag jobbat. Slutar så sent så det är inte riktigt lönt att åka dit på kvällen.

Ikväll ska jag som sagt simma med M, ska bli trevligt. Dels har jag inte träffat henne på länge, och dels är det trevligt att simma när det är så jefla varmt ute!

Written by Bitchslap Barbie

5 juni 2008 den 11:42

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Kommentera

