Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Sommarjobb

leave a comment »

Precis. Igår var det första dagen. Började ganska långsamt, hade två patienter på hela medicinsidan mellan 12 och 17, då kilade jag över till kirurgerna och snokade lite. De hade i alla fall lite fler patienter på sin sida. Kan inte berätta så mycket om vad jag har sett och sådär. Men jag kan tala om att jag har tagit två patienter själv, och att det gick bra.

När jag skulle åka hem så hade nåt jävla lowlife stulit cykeln vi hade ställt dit för mindre än 10 timmar sen. Jag var mycket mycket sur. Jag hann i alla fall med tåget hem eftersom jag hade smitit lite tidigare. Inte för att det gjorde mig så mycket gott. Tydligen var det banarbete mellan uppsala och storvreta så jag och de typ 2 andra människorna på tåget fick ta bussen till uppsala, fick dessutom ringa till stackars R för att fråga var bussjäveln gick ifrån. Tur att det är så väl skyltat i storvreta. Kom hem en timme senare än planerat, och stupade i säng.

Tydligen har H ringt mig inatt också. Han var säkert full, men hur jävla smart är det egentligen? Eftersom jag var komatös av trötthet så var det ok, jag vaknade inte ens.

Nu på morgonen så går inte rätt tåg, så jag får betala dyrare pengar för att komma i tid, men det får det väl vara värt kanske. Det enda som irriterar mig är att jag då inte får med mig nån cykel till Gävle så att jag måste gå. Kommer bli nån minut sen, men eftersom det inte brukar hända nåt dagtid ändå så är det nog inte hela världen. Ska försöka få dit en annan cykel på måndag eller tisdag.

Written by Bitchslap Barbie

8 juni 2008 den 9:22

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , , ,

Kommentera

