Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Veckan

leave a comment »

Jaa, jag har verkligen inte hunnit skriva nåt här. Det har varit en minst sagt körig vecka. Har varit hemma, och vaken, ungefär en timme per dygn. Och på den lilla timmen får man inte mycket gjort inte.

Fast sommarjobbet är så kul så att jag egentligen inte ville vara ledig idag, trots att jag saknar att sova lite =)

Har haft en hel mängd intressanta fall under veckan. Både hos kirurgerna och hos medicinarna. Känner mig bra mycket mer hemma på medicin dock. Svårt att veta vad man ska fråga om och sådär på kirurgsidan när man inte ens läst den kursen. 😛

Idag ska jag simma med T verkar det som, och så ska jag gå till en cykelaffär och hämta cykeln som pojken lämnade in igår. Det kallas teamwork. Annars så ska jag bara generellt njuta av att vara ledig i 5 dagar, och kanske kolla på någon av mina filmer, köpte simpsonsfilmen och tenacious d-filmen på cdon.se för några dagar sen. sweet!

Vettigare inlägg med mer substans kan möjligen dyka upp ikväll =)

Written by Bitchslap Barbie

12 juni 2008 den 9:46

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Kommentera

