Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Förlåt

leave a comment »

… Men det kommer nog bli en tråkig blogg i sommar. Har absolut inte tid att följa med i vad som händer i världen när jag jobbar, och när jag är ledig så är jag för seg för att orka bry mig.

Alltså kommer det nog mest handla om mig, och vad jag sysslar med.

Igår var jag och R och tränade, och imorgon är det dags igen. Det är trevligt att börja få lite rutin på det hela. Och träningsvärken den här gången är mer rimlig, och nästan lite skön =)

På måndag ska jag simma med M och/eller T. Får se om vi kan styra upp det så att det blir bra på nåt sätt det där. Så ska jag försöka få min fula cykel reparerad också, så jag kan ta den till gävle på tisdagen. Skulle kännas lite jobbigt om även E:s cykel, som är i gävle nu, skulle bli stulen under tiden jag är där. Har redan lyckats få en cykel stulen som inte var min. Då är det bättre att min gamla cykel blir stulen i så fall.

Så ska jag kila till budo & fitness för att kolla om de har fått in min shaker. Vi var där idag, men no luck.

Vi cyklade till pojkens jobb idag också, lite för att spana ut en bra väg, och för att kolla lite hur lång tid det tar. Tyvärr började det regna medan vi var ute, så vi såg ut som dränkta katter när vi kom hem.

Written by Bitchslap Barbie

14 juni 2008 den 19:51

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Kommentera

