Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Strålande Midsommar…

leave a comment »

…trots allt.

Ja, jag jobbade ju igår, så midsommarafton kanske inte var fullt så rolig som den hade kunnat vara. Men oj vad vi hade kul på akuten. Vi hade väldigt få patienter, och väldigt roliga sjuksköterskor. Är alla gävlebor såna? I så fall flyttar jag dit omedelbums.

Vi satt och försökte förutspå vad ambulanserna hade med sig för nåt, jag hade nästan alltid fel, buhu. Men så går det väl när de man ”tävlar” mot har jobbat på akuten ett tag, och det var min nionde dag, eller nåt sånt.

Hinner egentligen inte skriva så mycket då jag ska iväg och jobba snart igen. Tänkte mest bara kika in en snabbis.

Måste även uttrycka min besvikelse över alliansen. Något säger mig att röda blocket och piratpartiet framför allt kommer att få fler röster än i förra valet när det är dags nästa gång…

Written by Bitchslap Barbie

21 juni 2008 den 9:10

Publicerat i personligt

Tagged with ,

Kommentera

