Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Mysdag

leave a comment »

Aa, det har det varit idag, sov länge imorse med pojken och hade det allmänt trevligt.

På eftermiddagen lurade jag med R och T till gymmet, och nu har vi dessutom fixat sommarkort där, så vi kan träna fram till sista augusti. Sen får jag se, om jag är utplacerad 5 dagar i veckan så hinner jag knappast träna de dagarna jag är ledig, då kommer jag vara upptagen med att tvätta och laga mat och sånt där annat skitjobb som man måste göra.

Sen efter det så åkte jag hem och duschade och handlade och åt, och sen åkte jag hem till T, hon och R satt och skrev på lite arbeten som de har kvar från terminen. Så jag tog med varsin muffin till dom, och vi åt lite nötter och choklad och sånt. Och drack te. Och så fick jag massage av R, han är en raring han.

Imorgon kväll ska jag och M och T simma igen. Trevligt. Pojken ska jobba imorgon, så jag får några timmar för mig själv här på morgonen. Ska typ ligga i soffan och äta nektariner och kolla på oprah eller nåt.

Vet inte om jag har skrivit det än, men jag har iaf nåt målvikt 1 nu, 20 eller 25 kilo kvar att gå ner, lite beroende på vad jag väljer att stanna på. Ska belöna mig med sex and the cityfilmen på onsdag. och om 4,6 kilo ska jag belöna mig med helkroppsmassagen som jag egentligen tänkte ta nu.

Written by Bitchslap Barbie

23 juni 2008 den 22:58

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Kommentera

