Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Blommor och blodsocker

leave a comment »

Idag har varit en rätt bra dag. Har egentligen inte gjort nånting alls, men det har varit skööönt.

Fick blommor av pojken när han kom hem, superfina rosor med konstiga små spröt i. Romance! weee. Han är så rar min sötis!

Har dock inte varit och simmat idag, fick nåt ryck och mådde skitdåligt ett par timmar innan. Kändes som om jag skulle spy eller svimma eller nåt sånt. Petade i mig lite mat och då blev det långsamt bättre, vet inte om det var lågt blodsocker eller nåt sånt kanske. Nu mår jag i alla fall nästan helt bra igen, känner mig fortfarande lite skum, men det går nog över så småningom.

Ska se hur jag mår imorgon, förhoppningsvis ska vi träna då. Får se.

Written by Bitchslap Barbie

24 juni 2008 den 20:40

Publicerat i allmänt snack, personligt

Kommentera

