Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Girliestuff

leave a comment »

Ja, det här inlägget borde egentligen skrivits igår, men då hade jag andra saker för mig. Mer om det senare.

I onsdags var jag hemma och töntade omkring hela dagen. Fick mina böcker, This Charming Man av Marian Keyes och Kirurgiboken. (Schysst blandning, i know).Har läst snart halva Keyes-boken. Och den verkar precis lika bra som alla tidigare. Inte lika rolig än så länge, men bättre skriven. Har hittills bara skrattat högt en gång.

På kvällen drog jag med pojken för att se Sex And The City-filmen. Strålande bra! Jag satt och snyftade typ halva filmen. Stackars honom bara, han var typ en av max 5 killar i hela biosalongen. Menmen. Han tyckte också att filmen var helt ok, så. =) Fattar inte vad alla kritiker gnäller om, inte som att man går på SATC och förväntar sig att se en tankeprovocerande och samhällskritisk mastodontfilm, snarare så förväntar man sig väl kärlek, vänskap och en jävla massa kläder. Och eftersom man får precis det man väntar sig, så ser jag heller ingen anledning till att klaga.

Igår var min kära mor här. Vi shoppade kläder för hela slanten. Och jag menar verkligen hela slanten. Usch vad jag är fattig nu :P. Men å andra sidan så hade jag inget att ha på mig, så det var bara att välja mellan att gå naken och att köpa lite nya kläder. 3 t-shirts, 1 huvtröja med dragkedja och fickor på magen, och ett par långa shorts blev det. Sen fick jag lite trosor och strumpor av moder också.

Kom hem och fick en sprängande huvudvärk, så det blev ingen träning igår heller. Har varit riktigt dåligt på den fronten den här veckan. Men idag ska jag iväg och jobba, och det brukar dra upp förbränningen några hack. Förhoppningsvis händer det nåt kul idag. Förhoppningsvis jobbar P, min förebild. När jag är 50-ish ska jag vara lika stencool som henne.

Written by Bitchslap Barbie

27 juni 2008 den 9:22

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , ,

Kommentera

