Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Fredag

leave a comment »

är det idag…

Och jag har egentligen inte gjort så mycket. Var på gymmet och tränade en stund, men bara 35 minuter eftersom jag började må så jävla konstigt. Kändes som om det var lika bra att ge upp det hela om jag inte ville svimma inne på gymmet. Undrar om jag tar i för hårt, eller tränar för ofta när jag är ledig möjligen… Imorgon ska jag bara ner på stan och trava runt lite med pojken när han har lunch, och på söndag ska jag inte göra nånting. Så är det överträning som är problemet så kanske det rätar upp sig… Eller så är det saltbalansen i kroppen som är off. Tänkte dra förbi doktorn på måndag och kolla om de har några provtagningstider.

Vi har annars inte gjort så mycket idag, spelar ”sätt sprätt på en miljon”, vilket jag såklart vann. Jag menar, spelet går ut på att göra av med pengar 😛

Annars så har jag återupptäckt Skunk Anansie som band, det är lite nostalgi, men grymt bra samtidigt.

Sen så måste jag säga, att ”den gravida mannen” som aftonbladet skriver om… Det är ju inte som att man egentligen blir förvånad. Inte så att jag missunnar personer som bytt kön barn, men han är väl knappast ett mirakel, kom och snacka när ni hittar en biologisk man som är gravid.

För övrigt så har jag lust att vara på ullevi just nu, Bruce spelar… Det hade varit något det minsann. Eller jag hade också kunnat tänka mig roskilde eller arvika, men nejdå. Ekonomin tog mig inte långt i år.

PS. Vägde mig imorse, har nu gått ner totalt 8,6 kg. Det känns, riktigt bra. Så länge kroppen nu slutar strula så att jag kan fortsätta. D.S

Written by Bitchslap Barbie

4 juli 2008 den 21:16

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , ,

Kommentera

