Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Veckan

leave a comment »

Ja, det har varit snålt på postfronten här i veckan, mest för att jag verkligen inte har hunnit nåt.

Snabb summering, tisdag till lördag har ungefär 85% av min vakna tid spenderats på jobbet, 10% på resor till och från jobbet, och 5% hemma och vaken. Slitigt men så sjukt kul!

I lördags efter jobbet åkte jag upp till pojkens stuga, och sov där. På söndagen kom pojkens syster upp med A, J och Js kompis R. Fullt ös hela dagen. A är som en liten papegoja. Upprepar precis allt han hör, raringen. Ska bli riktigt intressant att se hur nästa lillebror(?) kommer bli.

Vi åkte hem igår kväll, efter många om och men med SJ. Roligaste speakerrösten ”Ja, upptåget är tyvärr försenat, och vi vet inte vad förseningen beror på”… Mjaha?  Kul var det i alla fall.

Idag har jag tittat på Våra Bästa År, världens skummaste serie, alla kategoriter. Jag har också tvättat, och så har jag varit iväg och tränat (ytterst ineffektivt) med R och T. Sen åkte vi hem till T och åt födelsedagstårta som var kvar från gårdagen. Helt ok eftermiddag. Synd bara att träningen var så… blä idag. Jag är fortfarande sådär skumt trött i musklerna, och det känns som om jag inte ska orka, men det verkar jag göra, lika bra som vanligt.

Ringde till doktorn för att få alla provsvar idag också, och jag är inte döende, så det är väl endera vädret, nåt virus eller min hjärna som spökar, och eftersom det blir värre när jag är ledig så chansar jag på hjärnan. Nu ska jag gå och slå ihjäl en timme framför Extreme Home Makeover. Världens mest sentimentala program.

Annars så vet jag vad jag ska skriva om imorgon, jag behöver bara hitta rätt tidningsartiklar först.

Written by Bitchslap Barbie

14 juli 2008 den 19:52

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , ,

Kommentera

