Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Förlåt

leave a comment »

Det har varit nästan skrämmande dåligt med uppdateringar i juli. Jag skyller på att jag jobbar som en galning.

Igår var jag och S och L och spelade minigolf. Hur mys som helst. A kom inte, för hon orkade inte. (Don’t get me started….) L vann, och jag kom sist. Buhu.  Vi cyklade hem till L och satt där och lekte med katterna och så tills M hade slutat jobba. När hon kom fick vi äntligen börja med maten, och börja med det egentliga tjejsnacket 😛 Vi har så mysigt.

Igår på förmiddagen var jag och T och tränade. R försov sig, den lilla jäkeln. Det gick riktigt bra att träna faktiskt, nu körde jag inte 110% heller, utan bara 99 eller nåt, men ändå. Känner ändå av det idag.

Funderar på om jag ska ringa E nånting, och kolla om vi ska köpa nåt till sommarjobbet, vi slutar ju snart. Och vi (eller i alla fall jag) har trivs superbt där. Vet inte, de kanske får ett kilo godis eller så.

Vikten står rätt still för tillfället, väger lika mycket nu som för en vecka sen, men å andra sidan har jag på samma tid tappat 2 centimeter runt midjan, så jag ska verkligen inte klaga. Det är så kul att kläderna börjar bli lite mer rymliga. Gäller bara att inte tappa motivationen nu.

Nu ska jag börja pallra mig iväg till jobbet. Förhoppningsvis får jag se nåt intressant även idag. Skulle det råka vara K eller H som är där som jour så finns till och med chansen att jag får sy lite. Tjoho!

Written by Bitchslap Barbie

17 juli 2008 den 9:27

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , ,

Kommentera

