Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Planer

leave a comment »

Då har jag bara 5 dagar kvar att jobba också. Lite tråkigt, men jag kommer nog tillbaks dit nästa sommar tror jag, speciellt med tanke på att jag nu har en referens där, en läkare som tycker att jag är lika effektiv som en AT-läkare. Vilket ju är schysst med tanke på att jag har två år kvar tills jag är AT. Skryt skryt. Men jag kan fan inte låta bli heller. Det är rätt stort måste jag säga.

Augusti är fullplanerad redan verkar det som. 3/8 flyger jag (huhuuu!) ner till mamma, så kommer jag upp med dom igen den 8/8, fast då blir det bil. Jag hatar att flyga. Fyfan.

Sen den 16/8 åker jag, pojken, mamma, styvfar och moster till finland. Jag ska hälsa på släktingar, Fammu och faster och farbror och lite sådär. Vi kommer antagligen hem den 24:e, men det är inte spikat ännu. Får boka biljetterna när vi har fått våran lön. Just nu lever vi på noll.

Mellan den 8/8 och 16/8 nån gång så åker vi upp till pojkens föräldrars sommarstuga. Vi ska plocka svamp minsann, den lär ha växt bra nu, de hade fått nästan 60 mm regn på två dagar i helgen.

När vi kommer hem från finland så börjar pojken skolan. Och två veckor senare flyttar han till dumma västerås. Fast jag kommer inte vara hemma nåt i höst i alla fall, så det spelar ingen större roll egentligen.

Pojkens föräldrar kom ner igår, vi var ute och åt på kinarestaurang, sen tittade vi på slutet på DN-galan. Idag har vi varit nere i deras hemtrakter, i Nyköping. Så har jag och pojken fått våra första dopp i havet. Det var iskallt först, men det blev bättre rätt snabbt. Förutom att jag hade världens huvudvärk merparten av dagen så var det riktigt mysigt.

Written by Bitchslap Barbie

23 juli 2008 den 22:14

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Kommentera

