Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Halmstad

leave a comment »

Yeh, jag är på semester hos mamma jag.

Flög ner i söndags, gick bra trots min helt sanslösa flygskräck (varifrån kom den egentligen, var inte rädd när jag var liten). När jag väl kom upp i luften så var det lugnt. På söndagen sen så gjorde vi inte så supermycket. Tog det mest lugnt.

Igår regnade det precis hela dagen. Vi var ner på stan en snabbis när det var ett kort uppehåll i regnet, och köpte ett par solglasögon till mig, och en korsordstidning (underskattat nöje).

Idag har vi varit och golfat i 4 timmar. Slöa jävlar som gick framför oss. Sen var vi och handlade lite mat, och resten av kvällen har spenderats i fotöljen med mina kryptogram på datorn, min bok, och min korsordstidning. Hjärngymnastik ftw.

Imorgon åker styvfar till sin bror i blekinge, så jag och mamma blir ensamma i två dagar. Vi ska antagligen shoppa lite, och lösa en jefla massa korsord. 😛

På fredag kommer jag tillbaks hem, men på lördag åker jag och pojken antagligen till östhammar för att träffa båda mostrarna och den enes make. På söndagen åker vi möjligen till Sandviken, för att slappa järnet och för att plocka svamp. När vi kommer hem därifrån åker vi direkt till finland i princip. Sen efter den veckan vet jag inte vad jag ska roa mig med.

Written by Bitchslap Barbie

5 augusti 2008 den 22:30

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , ,

Kommentera

