Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Hade jag rätt eller hade jag

with one comment

Dagens hundrafyrtionde blogginlägg. (Jag har haft tråkigt). Anyway.

Jag verkar ha haft rätt om Jessica Zandén och Gyllenhammar. De har idag gått ut och förklarat vad de menade, och tydligen så pratade de dominans. Precis som jag skrev här.

Written by Bitchslap Barbie

27 augusti 2008 den 20:56

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hmmm… – Hur någon enda – med sin egen tankeförmåga någotsånär i behåll – kunde tolka deras första artikel som att dom förespråkade våldssex – övergår i vart fall alla mina förståndsgåvor, faktiskt…

    Men i o f s – smaken är ju som ändan = delad, verkligen… 🙂

    Josef Boberg

    28 augusti 2008 at 12:22


Kommentera

