Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Upprört

with one comment

Jessica Zanden och Cecilia Gyllenhammar har skrivit en debattartikel. Personligen fattade jag inte mycket av den, jag vet inte vad de argumenterar för eller emot. Det hela världen har hängt upp sig på är frasen

Det finns ömhet i ett slag över munnen

Även aftonbladet har skrivit om det. För att inte tala om alla andra hundra miljoner bloggar.

Dels tror jag att det är skrivet enbart för att provocera, eller så pratar dom om BDSM, där ett slag över munnen ju faktiskt är önskat av båda parter.

Personligen fattar jag inte vad allt hallå är om, det var en dåligt skriven artikel med ett par upprörande oneliners. Skit i dom.

Written by Bitchslap Barbie

27 augusti 2008 den 9:15

Publicerat i samhälle

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] Jag verkar ha haft rätt om Jessica Zandén och Gyllenhammar. De har idag gått ut och förklarat vad de menade, och tydligen så pratade de dominans. Precis som jag skrev här. […]


Kommentera

