Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Leksak!

leave a comment »

Ge mig en sån här! Fysiker har de coolaste leksakerna!

Kan inte säga att jag direkt oroar mig för att bli uppslukad av ett svart hål, men om jag blir det så är det inte direkt en död jag oroar mig för. Allt annat försvinner ju också, så jag missar ingenting, och ingen behöver sakna mig eftersom de inte heller finns. Brabra.

Jag älskar fysik. Jag kan verkligen nöjesläsa fysikböcker. Jag är för kass på matte för att fatta det avancerade, men jag läser babyversionerna. Jag är en wannabe-fysiker. Fatta hur smarta dom är! Jag är så avis.

Jag känner att jag behöver skaffa mig en nördig fysikervän. Typ en sån här

Written by Bitchslap Barbie

30 augusti 2008 den 18:11

Publicerat i forskning, roligt

Tagged with , ,

Kommentera

