Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Allvar

leave a comment »

Jupp, imorgon börjar det. Allvaret. Also known as skolan.

Jag ska lära mig om kirurgi den här terminen. Muaha. Det ska bli kul att få lite rutin på livet igen. Jag har stora planer på viktfronten. Har skaffat mig ett program som räknar kalorier, ska se om det kan förklara varför jag har stått stilla since forever.

Ska även börja ta morgonpromenader, till att börja med varannan dag, får se om det blir varje dag sen. Ska även köpa en yoga-DVD och ett par yogabyxor så att jag kan stretcha ut mig på kvällarna. Kommer nog inte tappa vikt av det, men kanske få en snyggare kropp i alla fall. Fredagseftermiddagarna är vikta för simning med T, och under helgen ska jag och pojken träna styrketräning en gång. Då får jag lite av allt. Styrketräningen är väl mest för att inte tappa så mycket aktiv massa under hösten och vintern, och för att jag tycker det är så jävla roligt.

Lite nyfiken på var jag blir utplacerad också, hoppas det är i närheten, Västerås eller Gävle eller nåt sånt. Då kan man pendla hem i nödfall. I Västerås så får jag vara med pojken också, han flyttar dit på fredag. Buhu.

Vi har tränat idag, det var riktigt mysigt. Men jobbigt så inåt helvete. Aja.

Nu ska jag äta upp mina godisar och njuta av sista kvällen i frihet.

Written by Bitchslap Barbie

31 augusti 2008 den 19:49

Publicerat i utbildning

Tagged with

Kommentera

