Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Poor Barbie.

leave a comment »

Mm, faktiskt. Sjuk är jag. Och det är inte roligt nånstans. Har verkligen fått kämpa för att ta mig igenom dagen idag. Men det har gått bra, vi har fått lära oss att sy ordentligt idag. Vi har sytt så att jag är helt less på det redan. Det var lärorikt i alla fall, men det är jobbigt att stå upp i 9 timmar när man är tokförkyldast i världen.

Som tur är har jag världens bästa pojkvän, som har köpt två piggelin åt mig, och 100 g mörk choklad! Marabou premium, gottast! Den tog slut på ungefär 10 minuter, fast efter det mådde jag faktiskt rätt bra, i typ en halvtimme. Sen tog bakterierna över igen.

Jag har badat lite idag också, det är väl egentligen inte det bästa när man är sjuk, men det får mig att må bättre för stunden i alla fall.

Läste i Aftonbladet idag om det där lagförslaget som skulle läggas fram för EU, om att bloggar skulle regleras. Tydligen är det tillbakadraget nu, vilket ju är en jävla tur. Det är lite samma princip som FRA och hela Lex Orwell-debatten. Vafan ska dom veta allt för, politikerskrällen. Är de rädda för att deras fiffel ska komma ut kanske? Undrar varför politikerna är så oroliga, vad har de att dölja egentligen?

Mina bästa vänner

Mina bästa vänner

Written by Bitchslap Barbie

4 september 2008 den 18:50

Publicerat i allmänt snack

Tagged with , , ,

Kommentera

