Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Choklad

leave a comment »

Nu när jag inte längre är sambo på heltid så måste jag tröstäta choklad. Och för er andra chokladomaner där ute så har jag ett tips.

Lindt Creation 70% Pure Chocolate

Lindt Creation 70% Pure Chocolate

Fanns inte exakt rätt bild på google bildsök, så jag tog det närmaste istället.

Btw, har idag haft 601 views hittills, det är 10 gånger så mycket som en bra dag i vanliga fall, och nästan hälften av mina totala views ever. Ni är som tokiga i Piratebay och Arboga.

Written by Bitchslap Barbie

6 september 2008 den 22:37

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Kommentera

