Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Vem är jag då?

with 2 comments

I DN idag står det att ens musiksmak avslöjar vad man har för personlighet. Det är egentligen en ganska intressant artikel, men det mest intressanta är lite det jag länge har anat. Folk som lyssnar på hårdrock, och folk som lyssnar på klassisk musik är egentligen samma personer, det är bara åldern som skiljer dem åt. Folk som lyssnar på hårdrock har dessa karaktärsdrag

Väldigt kreativ. Till freds med sig själv. Inte särskilt utåtriktad. Inte någon arbetsmyra.

Jag antar att det är det som är min personlighet då, fast jag lyssnar förstås på ganska många olika genrer. Fast ingen av de andra fanns med i DNs lista.

Anyway. Jag ligger i sängen och käkar en frukostmuffin och dricker oboy. Passar på att lyxa till det lite när det nu ändå är lite synd om mig, både sjuk och pojkvänslös. Får se hur jag gör idag, om jag åker med dom till västerås eller inte. Har inte bestämt mig riktigt än. Känns inte som om jag kommer göra nån nytta, och det är skönare att vara hemma. Men det är tråkigare hemma också, och stannar jag hemma så får jag träffa pojken mindre. Jaja, jag ska väl gå upp och dra på mig lite mer kläder kanske, och så får jag väl röja undan det värsta här också.

Written by Bitchslap Barbie

6 september 2008 den 9:36

Publicerat i forskning

Tagged with

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. […] galen bloggdag igår, jag är idag wordpress snabbat växande blogg, och det här inlägget är nummer 4 på mest-lästalistan. Bildbevis längst […]

  2. Hmmm… – Apropå pojkvänslös 🙂 – så kolla under punkten 6 på
    http://josefboberg.wordpress.com/2007/12/07/basbehov-som-levande-medmanniskor-i-kott

    Josef Boberg

    7 september 2008 at 14:56


Kommentera

