Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Hemma!

leave a comment »

Nu ska jag bara ta tag i mitt liv lite, se om det finns kvar där jag lämnade det när jag drog iväg norröver.

Ska se om jag kan hitta nåt schema för imorgon till att börja med, och sen ska jag packa upp, leta tvättid och gå och bli ruinerad på det lokala konsumet då jag inte orkar åka till ICA (som ligger längre bort) för att handla middag och frukost.

Återkommer med mer väsentligheter senare.

Written by Bitchslap Barbie

11 september 2008 den 15:30

Publicerat i allmänt snack

Kommentera

