Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dagens sista (troligtvis)

leave a comment »

Ja, i helgen har jag skrivit ungefär 14 miljoner blogginlägg känns det som. Förutom det har jag inte gjort speciellt mycket. Pojken har varit här sen i torsdags, så vi har kramats och jäklats med varandra.

På lördag morgon var vi nere på stan och kikade lite, jag köpte ett par yogabyxor.

Pojken köpte lite underkläder, och jag hittade en skitfin tröja på JC som jag fick tvinga mig själv till att inte köpa. Jag har ju klädköpsförbud fram tills jul. Med eventuellt undantag för en eller ett par långärmade tröjor.

Idag har vi gjort absolut igenting. Bara vaknat och slöat i sängen i evigheter innan vi gick upp och åt frukost. Pojken övergav mig strax före två, så då åkte jag och handlade lite mat till Hudik. Förhoppningsvis så håller maten upp dit, jag har mina tveksamheter angående min liter mjölk som jag köpte, men det är värt ett försök i alla fall, vore skönt att slippa åka och handla.

Jag ger mig av norrut klockan 20:39 idag, ska träffa min rumskompis på perrongen 20:30 ungefär. Har packat och grovstädat här hemma redan, så jag har slapptid tills det är dags att åka.

Förresten så har jag gått ner ungefär 1 kg under veckan i Hudik, och det trots noll motion. Tror det beror på min strikta diet av havregryn och fil och müsli. Vi får ju gratis lunch, så då resonerade jag lite så att jag inte behöver äta riktig mat två gånger om dagen, utan det räcker om jag bara käkar lite havregrynsgröt på kvällen så att jag håller mig mätt. Vet inte riktigt vad det innebär i kcal-mängd, men jag ligger nog runt 1300 skulle jag tro, så det är inte för lite i alla fall.

Nån som har förslag på vad jag ska göra tills det är dags eller? Kommentera i så fall är ni rara.

Written by Bitchslap Barbie

14 september 2008 den 16:19

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Kommentera

