Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Intressant!

leave a comment »

Måndagen var lugn fram till lunch, sen började operationerna rulla in, var väl med på 5-6 stycken igår tror jag, kom hem bortåt 23:30 nånting, och det var bara för att jag inte gick på den sista.

Idag har jag tittat på en op också, en rätt lång en. Så har jag pratat en del med narkossköterskan, och lärt mig lite om sövning och sådär. Rätt intressant faktiskt. (Fast jag tänker inte bli narkossköterska, utan i så fall narkosläkare).

Jag har just kastat i mig lite lunch och ska sätta mig och plugga till duggan på fredag. De snälla kirurgerna idag lärde mig massa viktiga saker, så nu ska jag nöta in dom tänkte jag.

Annars slänger vi ett grattis i huvudet på pojkvännen som klarade sin farmakologitenta. Fattas bara annat när det var JAG som förhörde 😉 Neh, pojken är bäst!

Written by Bitchslap Barbie

16 september 2008 den 12:57

Publicerat i utbildning

Tagged with

Kommentera

