Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

W och svamp!

leave a comment »

Nu är jag äntligen hemma. Vi har haft det så mysigt så i helgen, men det är alltid skönt att vara hemma.

I fredags kväll fick jag träffa lilla W, han är 3 veckor ganska exakt nu, och han är såååå söt. Han låg och sov hos mig i en halvtimme eller så, sen vaknade han. Sötheten slutade där 😛

Ne, han var en darling, men han var huuuuungrig, och han talade om det.

På lördagen åkte vi ut till deras sommarstuga. Nästan direkt när vi kom dit så gav vi oss ut i skogen för att leta svamp. Vi hittade lite vanliga kantareller, och helt sanslöst mycket trattkantareller.

Resten av lördagen vet jag inte riktigt vad vi hade för oss, men på nåt sätt så blev det kväll, och vi käkade god mat, och lite godis. Sen badade vi i den underbara badtunnan (43 grader, under stjärnhimmel, fab!).

Idag har vi inte gjort så mycket heller. Läst ute i solen, och tagit det allmänt lugnt bara. Kom hem vid 18, och har stått vid spisen sedan dess. Har stekt ena pappkassen med trattkantareller nu, sparar nog den andra tills imorgon.

Har precis badat och tänkte att jag skulle call it a day, måste göra mig redo för plastiken imorgon.

Written by Bitchslap Barbie

21 september 2008 den 21:31

Publicerat i allmänt snack

Tagged with

Kommentera

