Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Hemma

leave a comment »

Det har varit en hektisk kärlvecka i Gävle, men jag vet inte exakt vad jag har gjort om jag ska vara ärlig. En

Dagens skörd av gratispennor

Dagens skörd av gratispennor

operation har det blivit, och några ronder på avdelningen. Så har jag varit med på en mottagning.

Idag har jag varit på föreläsningsdag om diabetesfoten, och roffat åt mig såna där snygga gratispennor och godisar och så. Mwaha. Det var bla en riktigt bra föreläsning av David Bergqvist som är professor i kärlkirurgi i Uppsala, som handlade om kärlkirurgi vid diabetes.

Nu har jag precis kommit hem, har pluggat igenom hela kapitlet under veckan, har två sidor kvar att läsa i ett annat kapitel bara, så är jag helt klar sen. Jag har sett ungefär 100 saker att blogga om i tidningarna den här veckan, men eftersom jag suttit vid datorn sammanlagt 10 minuter så har jag inte hunnit. Det kommer ikväll och under helgen.

Nu ska jag äta pannkakor och packa upp min väska.

Written by Bitchslap Barbie

9 oktober 2008 den 17:39

Publicerat i utbildning

Tagged with

Kommentera

