Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Brainiac

with 5 comments

Även jag har gjort illvets IQ-test.

Written by Bitchslap Barbie

16 oktober 2008 den 19:18

Publicerat i personligt

Tagged with

5 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Vet du hur långt upp det testar? Har aldrig gjort något seriöst test som testat tillräckligt högt.

    Näe, har faktiskt ingen aning, mer än att jag en gång tidigare har fått 135, så dit går det åtminstone. Men jag kan tänka mig att det åtminstone går upp till 150-ish
    /BrainyBarbie

    Karl

    16 oktober 2008 at 21:16

  2. 155 för WAIS-III verkar det som så det bör ligga där nånstans… Ska ta och göra det någon dag när hjärnan är lite piggare.

    Jag vill ha en skriftlig rapport av resultatet sen. 😉
    /B

    Karl

    16 oktober 2008 at 22:46

  3. Doh! 130 Jag flunkade minnestestet totalt, fast dom övriga hade jag takkänning på. Har riktigt bra minne generellt, men den typen av test verkar min hjärna ha seriösa problem med… 😛

    /Dement Karl

    Hah, minnestestet var riktigt svårt! Jag var alldeles för ofokuserad på det, behöver träna lite mer kanske, så kan man nog komma upp i 135 iaf 😛
    /B

    Karl

    19 oktober 2008 at 12:21

  4. Jag får hitta nåt test utan minnesdel… ;-P

    Kasta in en länk om du hittar nåt. Tror mensa har ett, men då får man inte ut siffror utan antal rätt av 18
    /BB

    Karl

    19 oktober 2008 at 16:36

  5. Jo, har gjort det. Tidigare så länkade dom till ett lite större mönstertest hos danska mensa.

    Jo, det är det jag har gjort nån gång också, det gick inte så bra, 16 eller 17 av 18 har jag för mig
    /Bimbon

    Karl

    19 oktober 2008 at 21:20


Kommentera

