Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Veckan som gått

leave a comment »

Har varit lite sisådär.

Har haft en jäkla otur med allt jag tagit mig för. Op i tisdags som jag skulle varit med på missade jag för att det inte var nån som ringde när de tänkte börja, trots att jag hade lämnat mitt nummer till flera människor just för att jag ville vara med, i onsdags blev operationen struken, i onsdags kväll hade jag tänkt gå jour, men kunde inte eftersom det var två kandidater på akuten redan, och så får jag veta idag att de har varit där typ en timme. Så då hade jag kunnat gå ändå. Jävla motiverat att inte sääääääga nånting. Hmpf.

Idag har jag dessutom fått en påminnelse på en teliaräkning som jag inte har fått. Originalräkningen då alltså. Sånt är tråkigt, för jag hade inte sådär överdrivet mycket pengar till att börja med.

Näe, idag är en surig dag, imorgon blir förhoppningsvis bättre, då ska vi på thorax-op (typ hjärtoperationer och så) och sen ska jag bli bjuden på middag och bio på kvällen eftersom det (tydligen) är min och pojkens två-och-ett-halvt-års dag. Han har koll på sånt, jag har det definitivt inte.

Nu ska jag läsa på lite on kronisk extremitetsischemi, wohoo!

Written by Bitchslap Barbie

16 oktober 2008 den 18:40

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Kommentera

