Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Basement Cat is Balcony Cat.

with one comment

För er som regelbundet avnjuter lolcats så är Basement Cat knappast ett nytt begrepp. För er andra har jag länkat till lolcats, så ni kan upplysa er själva lite.

Anyway. igår hade jag en basement cat på min balkong. Den satt i pojkvännens Arvika-stol, som vi ställde ut där mest för att vi inte hade nån annanstans att ställa dom. Hur scary som helst var den, när den såg mig genom fönstret så stirrade den väldigt stint på mig i säkert nån minut, utan att överdriva. Jag tror att katten tillhör en tjej som bor i porten bredvid, hon har två, och de brukar turas om om att ligga i våra stolar.

Igår städade jag dock balkongen efter att Balcony Cat hade avlägsnat sig, så stolarna är nu ihopfällda, och de halvvissna tomatplantorna som fungerade som insynsskydd tidigare är nu i komposten. Får se om Balcony Cat med vän kommer tillbaks eller inte.

Balcony Cat

Balcony Cat

Written by Bitchslap Barbie

19 oktober 2008 den 10:54

Publicerat i allmänt snack, roligt

Tagged with ,

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Hmmm… – BitchSlap Barbie – Katter är häftiga… ! 🙂

    Hah, det är dom verkligen. Den här var nästan lite läskig dock, den vann definitivt arga leken
    /BB

    Josef Boberg

    19 oktober 2008 at 13:54


Kommentera

