Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Högskoleprovet

with 2 comments

Idag var det tydligen högskoleprovet, mer än jag visste då jag har kommit in på min utbildning, phew.

Jag har gjort det några gånger dock eftersom jag hade rätt dåliga gymnasiebetyg, åtminstone för dåliga för att bli läkare. Tre gånger har jag plågat mig igenom skiten, och jag är fortfarande bitter då jag som bäst har haft ett poäng från 2.0. Det är så jävla irriterande att vara nära ska ni veta.

Anyway. Artikeln från DN beskriver alla problem med högskoleprovet som DN kunde komma på, de flesta håller jag med om. Fast enligt min erfarenhet så är det folk som kommer in på betyg som tar mest studieuppehåll, även om jag logiskt förstår att det kan vara annorlunda självklart.

För övrigt så är det mysdag med pojken idag, vi käkar godis och slöar. Har fått min SatC nu också, men har inte kollat på den än, igår tittade vi på austin powers istället, kung!

Written by Bitchslap Barbie

25 oktober 2008 den 19:20

Publicerat i personligt

Tagged with , , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Klår mig med en pinne, jag var två poäng ifrån sista gången. 😛

    Hoho. Kvinnor kan as they say 😛
    /BB

    Karl

    27 oktober 2008 at 18:01

  2. 1,9 kan vara värt många tusen idag. Det finns de som betalar för resultat. Själv ska jag klara det ändå. Ska nu fortsätta inne på http://www.provtips.com där det finns en del hjälp att tillgå. Hoppas ni kom in på era drömutbildningar!

    /Seb

    Mjo, att folk betalar för resultat har jag hört, men det är inget jag är intresserad av att sälja så.
    Jag kom in på drömutbildningen ja. =)
    /BB

    Seb

    29 december 2008 at 13:38


Kommentera

