Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Nytt jobb kanske?

leave a comment »

Sokar mailade mig denna söta platsannons. Jag undrar hur lätt det skulle vara att lua dem egentligen, jobb som medium hade ju varit klockrent vid sidan om studierna kan man tycka.

Helgen har varit kass på bloggfronten, jag har varit trött och haft massa annat för mig, inget värt att berätta om men ändå. Nu är jag tillbaks i Falun igen för ytterligare en veckas kirurgi, imorgon skulle det visst vara lite operationer åt mig, ska se om det blir assistera eller bara titta.

Förra veckan här var supermysig, onsdagen var lite bitter dock, jag och Dalia satt och tittade på Magnus Betnér-klipp på youtube, och dagen efter läser vi i Dalademokraten (ja, horribelt…) att Betnér uppträdde i Falun på onsdagskvällen. Hmpf liksom. Jag tror inte för ett ögonblick på att han var tröttare än senast dock.

Det blev även två middagar på McD för mig, Rui och en annan kille från klassen. Mycket nyttigt, verkligen. Fast en av gångerna var efter att vi hade simmat, så den räknar vi inte.

Just nu sitter jag och Rui och nördar oss vid datorerna i Falun, jag köpte ett paket Maryland double choc chip cookies när vi var och handlade, det är nästan slut nu, tyvärr.

Written by Bitchslap Barbie

26 oktober 2008 den 22:51

Publicerat i allmänt snack

Kommentera

