Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Utmaning!

with 2 comments

NegerDea utmanade mig, och självfallet är jag inte den som är den, så här kommer det.

-Länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
-Berätta 7 saker om dig själv, både alldagliga och knäppa.
-Utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dem.
-Låt dem få veta att de har blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.

1. Jag är fullständigt beroende av Lolcats

2. Att styrketräna är bland det roligaste jag vet

3. Jag och pojkvännen har ett bakvänt förhållande (jag är nästan 4 år äldre – trots det är han den mogna av oss)

4. Jag är rädd för att flyga, och har haft cellskräck men lyckats bota mig själv – KBT på egen hand 😛

5. Jag brukar läsa Blondinbellas blogg (oh, the shame!)

6. När jag var liten ( 10 år eller så) så trodde jag att dinosaurier fortfarande existerar – hade sett Jurassic Park

7. Mitt favoritställe på jorden är pojkvännens familjs sommarställe

Jag utmanar Polymeriska tankar, Medvetenskap och Anino – fler kommer jag inte på.

Written by Bitchslap Barbie

5 november 2008 den 20:03

Publicerat i allmänt snack, personligt

Tagged with

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ja skäms! ;P

    Du ska bara veta hur många gånger jag suddade det och skrev om det innan jag klickade på ”publicera”, ojoj. Men nu är det out there! 😛
    /BB

    Karl

    6 november 2008 at 12:16

  2. Hej hopp! Sju sanningar om mig själv plitade jag ner redan i januari. (och inte heller där kunde jag hålla mig kort ;P)

    Håll till godo. 😀

    nef

    7 november 2008 at 2:22


Kommentera

