Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Maila en riksdagsledamot idag!

leave a comment »

Jag hade egentligen inte tänkt blogga om IPRED idag. Men så snubblade jag över ett så otroligt bra blogginlägg hos Opassande-Emma, så jag måste.

Jag har faktiskt mailat alla alliansens riksdagsledamöter idag. Jag snodde mailet från länken ovan.

Har fått svar från några enstaka än så länge, och har inlett en liten brevväxling.

Så, glöm nu inte bort att there’s strength in numbers, och maila du också! Adresser finns här, och du kan söka på enskilda partier eller region de företräder.

Maila för sjutton!
EDIT: Aftonbladet och SvD har båda intervjuer med Federley där han pratar om just detta.

Written by Bitchslap Barbie

16 november 2008 den 15:07

Publicerat i politik

Kommentera

