Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Sorry

leave a comment »

Men jag blir borta några dagar nu. Idag har jag varit hemma hos en kompis hela kvällen och käkat veganmiddag. Eller ja, jag hade smör på smörgåsen, men förutom det var den vegansk. Vi diskuterade livet i största allmänhet, och jag passade även på att upplysa lite om IPRED-lagen 😛

Imorgon ska jag gå ungefär 8 timmar på ortopeden, som alla andra dagar, men på kvällen ska jag få åka lite ambulans. Så jag kommer nog hem ordentligt sent imorgon.

På onsdag har jag också först en vanlig arbetsdag, och sen ska jag gå en kvällsjour efter det. Så då kommer jag också hem ordentligt sent. Inget solljus för mig de närmaste dagarna inte.

Så jag dyker upp igen på torsdag – om jag inte hittar nåt som jag absolut måste skriva om, för då gör jag det nån morgon.

Pöss.

Written by Bitchslap Barbie

17 november 2008 den 21:40

Publicerat i personligt, utbildning

Kommentera

