Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Hon är ju ärlig i alla fall

leave a comment »

I Ricks blogg idag hittar jag detta inlägg. Det har lite att göra med det jag skrev igår, om Beatrice Ask och hennes dumma dumma dumma kommentarer.

En sak jag missade, men som en vaken journalist på DN uppmärksammade var att Ask nu egentligen har erkänt att lagen är till för att företag ska kunna utpressa medborgare. Anna Troberg var också vaknare än jag.

För övrigt så mailade jag ju till alla alliansens riksdagsledamöter nån dag förra veckan – 5 stycken har svarat. 3 har hyfsat vettiga åsikter, 2 ville jag mest gråta när jag fick svar från. Jag väntar med spänning på svar från resten – eller har de alla gjort en Federley?

Nu är det dags för julklappsinslagning, inga skivor, filmer eller böcker har det blivit heller. De får inte mina pengar om de inte skärper till sig!

Written by Bitchslap Barbie

22 november 2008 den 13:54

Publicerat i politik

Tagged with , , ,

Kommentera

