Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Dagens IPRED

with 2 comments

Alla har skrivit, och det står i alla tidningar, så det blir mest ett sammanfattande inlägg det här.

Ett nytt kändisgäng har skrivit det här brevet idag. Väldigt många bloggar har kommenterat, bla Rick har inte helt oväntat skrivit bra. Jag tycker ungefär samma sak som alla andra, och Rick får sammanfatta med dessa bevingade ord

Då får ni sluta göra film. Dra åt helvete med era absurda krav och försvinn ur min åsyn.

Jag undrar om någon kommer att lägga märke till att ni slutar.

Det är ett jävla gnäll, ni har inte rätt att tjäna pengar på det ni gör – vissa saker är inte tillräckligt bra helt enkelt. Och er jävla film har jag inte ens hört talas om. Är den verkligen tilltalande för pirater, eller är den för personer 200 år och däröver?

Både AB och SvD skriver idag om att IPRED-lagen inte klubbas igenom idag som planerat, utan att den troligen kommer nästa vecka. Vi längtar. Eller inte.

I AB har det varit en chatt idag också, med Jonas Almquist från The Leather Nun. Han är på ”vår sida” och han är dessutom trevlig och har argument att komma med, så det finns inte så mycket att säga om chatten.

Mest värt att notera idag är en bra artikel på SvD Brännpunkt.

Anyway, jag är trött idag och ska sova strax. Men jag känner också att jag behöver berätta att jag idag sett Lassi Karonen

Written by Bitchslap Barbie

26 november 2008 den 22:01

Publicerat i politik

Tagged with , ,

2 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. kolla in:
    http://www.aftonbladet.se/debatt/article3868246.ab

    Har läst, och kommenterat – här.
    /Barboo

    Mia

    27 november 2008 at 17:48

  2. […] Satmaran, Johan Ingerö, Flavianopolis, Argast Nu, Jenefeldt, Caught In The Act, Mymlan, Niklas, Bitchslap Barbie, Kamferdroppar, Copyriot, Arvid Falk, Beta Alfa, Leo Erlandsson, Kulturbloggen, Basic Personligt, […]


Kommentera

