Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Snabb nyhetsgenomgång.

leave a comment »

Såg i aftonbladet att fildelare nu har hämnats på Stefan Sauk. Jag är väl lite kluven till vad jag tycker om det. Å ena sidan tycker min småsura och barnsliga sida att det är helt klockrent. Det kan han gott ha liksom. Å andra sidan känns det som om ”vår sida” hittills har betett sig ganska vuxet och moget, till skillnad mot IPRED-anhängarna som mest har kommit med osakliga argument och nästan enbart snackat stöld. Det känns lite synd att vi faller till deras nivå på nåt vis.

SvD berättar mer om hur det går till i Danmark. Menar våra Svenska politiker att det är såhär de vill ha det i framtiden? Eller är det helt enkelt så att de är för puckade för att fatta att det kommer bli precis samma sak här som det är där? Jag känner mig rätt säker på det då det ju är samma gäng stora bolag som är verksamma i båda länderna.

För övrigt är det gå-med-i-piratpartiet-dagen idag. Jag ska ärligt säga att jag inte är med än, och inte kommer gå med idag heller. Mest för att jag sitter på världens sämsta jävla dator och inte orkar trassla med en sida till, och dessutom måste springa och möta pojkvännen nu. Däremot går jag troligen med inom en snar framtid. Typ i helgen eller så.

Här är en länk, bli medlemmar at once!

Written by Bitchslap Barbie

8 december 2008 den 18:17

Kommentera

