Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Julafton 1.0

leave a comment »

Ja, eftersom vi firar jul med pojkens släkt i år så hade vi julafton med mamma idag. Först var vi ute och köpte massa saker, och sen fick jag dom på kvällen. Mamma och jag har så osentimentala jular 😛

Anyway. Jag fick ett så jävla fint skidställ av mamma och styvfar. Bild nedan. En ny ryggsäck lyckades jag också sneaka åt mig, fast den fanns det ingen bild på på hemsidan, så den får ni inte se.

Skidställ

Fick också ett par jeans och 3 par trosor från lindex som ni inte heller får se. Och så fick jag lite sminkgrejer. Ett bra ansiktsvatten och en startbox med i.d. mineralsmink som innehåller 2 foundations, en warmth och en mineral veil, 3 borstar och en skin rev-er upper. SnyggheterJag är så nöjd med min julklappsskörd hittills, och då har jag ju födelsedagen kvar nästa vecka, och sen julafton med pojkvännen och hans familj efter det. Blir nog bra det där 😛

För övrigt så måste jag tipsa om två högklassiga trådar på Flashback. En om leverrening, som vi ju vet är bs, och en om vilket pH man ska ha i kroppen. Glöm inte bort att praktisera kritiskt tänkande, även på FB 😛

Written by Bitchslap Barbie

13 december 2008 den 20:42

Kommentera

