Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Min anti-förebild

leave a comment »

När jag blir narkosläkare ska jag inte göra som denna läkare gjort.

Det är jävligt klantigt att som narkosjour gå och lägga sig med öronproppar. En sak att man sover, det gör alla läkare så mycket de hinner på jourerna, men man måste vara väckbar.

Sen är det väl så att narkosjouren ofta kommer till hjärtstopp för att säga åt alla andra att lägga ner vapnen, så har det varit under alla hjärtstopp jag varit med om – vilket ju självfallet inte innebär att narkosjouren kan fortsätta ligga och sova.

Sen är det enligt mig så att det största felet begicks första gången narkosläkaren i fråga gick och lade sig med öronproppar. DET är oansvarigt.

Written by Bitchslap Barbie

16 december 2008 den 18:24

Publicerat i medicin

Tagged with ,

Kommentera

