Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Nuså!

with 4 comments

Jag hade fel på en dag, men de försökte ju även igår.

AB, DN, SvD, UNT, GD

Written by Bitchslap Barbie

27 december 2008 den 10:49

Publicerat i roligt

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ni som anser att det är tradition att bränna upp bocken måste ha en störning i huvudet, coolt! knappast
    tycker synd om er.

    Det är ju bättre PR för Gävle att bocken brinner än att den inte gör det. Plus att det är rolig vadhållning att försöka lista ut när den ska brinna. Man får roa sig på de sätt man kan.
    /BB

    roger

    27 december 2008 at 12:18

  2. […] är inte heller så ledsen och inte Bitchslap Barbie eller Zac som går igenom bakgrunden till bockens existens i julfirandet. Att djävulen brinner […]

  3. Det här är verkligen en härligt go skiljelinje mellan folk i Sverige! 😀 Jag är en av dem som tycker det är en lysande tradition att bränna bocken! Det är sport, det är punk, det är en passionerad och djärv vilja att göra stor konst av liten konst…. det är bäst! 😀 Jag kan faktiskt tänka mig att bränna bocken nån gång. Vad roligt att få uppröra människor för att man gör någonting fint!

    Jag menar det. Hör av dig så kan jag agera medbrottsling vid behov 😛
    /BB

    Anino

    30 december 2008 at 14:57

  4. You bet! Jag tycker vi angriper från luften. Är du bra på att köra luftballong?

    Jag tror att det är ett helt nytt tillvägagångssätt faktiskt, så det låter som en plan. Tyvärr är jag nog kass på luftballong, fast jag har aldrig suttit i en så jag vet inte.
    /BB

    Anino

    30 december 2008 at 20:39


Kommentera

