Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

2009 börjar med ett underligt ryck.

leave a comment »

Ja, i min rosa lilla fluffiga värld börjar inte nya år förrän 2:a januari. 1:a januari är bara en nästandag som är gjord för att äta pizza och dega framför tv/dator.

Således träder mitt nyårslöfte in imorgon.

Bara för att jag inte ska kunna slingra mig, så är mitt nyårslöfte för 2009 att gå ner totalt 10 kg i vikt, 5 kg innan sista april och de resterande 5 efter det. För att göra detta ska jag skala bort två av mina styrkepass varje vecka och köra kondition då istället. Vilket gör att det blir två pass kondition och ett pass styrka per vecka. Vilket gym jag ska välja har jag inte bestämt ännu, men det kanske löser sig när jag provtränat på alternativet.

Sen så ska jag dra ner på alla onyttigheter och istället ha en godisdag per vecka – troligen lördagar.

Anyway, mitt underliga ryck som startade det nya året kom redan 00:05 – jag har städat halva lägenheten. Eller mest plockat i kaoset som var mitt vardagsrum, kök och sovrum. Dammsugandet sparar jag till imorgon.

Imorgon ska jag även dra med pojken ut på promenad, och så ska vi handla mat och plugga. Strålande början på året, eller hur? 😉

Written by Bitchslap Barbie

2 januari 2009 den 0:51

Publicerat i allmänt snack

Tagged with ,

Kommentera

