Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Förfrågan

with 4 comments

Jag känner att tiden är rätt för spotify. Nån som har en invite över så vore jag enormt tacksam.

Written by Bitchslap Barbie

5 januari 2009 den 0:36

Publicerat i intressant

Tagged with

4 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Ge mig en adress så får du en.

    You’ve got mail
    /Barbie

    Fredrik

    5 januari 2009 at 13:23

  2. Har inte fått något, du skickade till f…-adressen va?
    Ev är det mailserverns gråfilter som fördröjer leveransen. I värsta fall kan de ta ett tag då.

    Jupp, skickade till den du angav här, men jag kan vänta ett tag till. Annars får jag väl publicera min mail här.
    /BB

    Fredrik

    5 januari 2009 at 14:04

  3. Nu har du fått mail

    Jättetack verkligen!
    /Barbie

    Fredrik

    5 januari 2009 at 15:32

  4. Sporify kicks ass!
    Har haft det ett bra tag nu och med detta slår inte ipred lika hårt.. Inte för att jag kommer sluta ladda ner iaf men.. 😉
    Hörrö, när ska vi ses? Ni kom ju aldrig på nyår era bastards!!

    IPRED är ändå en helvetes skitlag, men jag orkar inte blogga om den mer. Förjävla jobbigt 😛
    På Maries fest kanske? Annars är det tjockt fram till den 16:e då jag har helvetestentan, men därefter är det lugnt till maj tror jag.
    /Jeski

    Förresten så har jag ju min impulsköpta julklapp till dig kvar. Den bör du ju kanske få innan nästan jul 😛

    Mia

    6 januari 2009 at 18:02


Kommentera

