Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Är dom här igen?

with 8 comments

Det verkar som om vi har haft besök… Jag tvivlar som vanligt. Inte så att jag inte tror att det finns utomjordingar, det kan säkert finnas nånstans, jag tror bara inte de har varit här. Och skulle de dyka upp har de troligen bättre saker för sig än att sabba våra vindkraftverk.

Sky News verkar vara en mer pålitlig källa.

It’s usually a mechanical failure that causes the blade to separate from the main hub.” The freezing weather was another possible cause of the breakage

Säger Fraser McLachlan, chief executive på GCube som försäkrar vindkraftverk. Jag tror mer på honom än på Aftonbladet.

Medvetenskap skriver också.

Dessutom så upptäckte jag av den här posten att jag inte kan skriva kraftverk, utan att först ha skrivit kraftwerk. Suddelisudd.

Written by Bitchslap Barbie

8 januari 2009 den 22:25

8 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Utmattning låter spontant troligast. Men den andra, böjda vingen väcker lite frågetecken. Det beror förstås på när brottet sker, men spontant känns det som att bladet i dom flesta fall borde hinna falla/flyga utanför räckvidden för nästa. Lite intressant.🙂 Men det behövs mer data för att säga nåt…

    Jag är inne på teorin att det lossnade när det var ovanför det andra bladet, så att det slog i det på vägen ner. Men så är jag ju en skeptiker också.

    /BB

    Karl

    9 januari 2009 at 11:48

  2. du suger lalla

    Karl

    9 januari 2009 at 14:27

  3. min mamma pratar mer sanning än dej asså du kan ju inte bara komma och tro du e kung:)

    Karl

    9 januari 2009 at 14:28

  4. jag tycker att utomdjordingar e cooolc

    KlaraKalle, du verkar rätt dryg.
    /BB

    Klara

    9 januari 2009 at 14:29

  5. Jo, den mest kritiska vinkeln för den troligaste typen av brott borde vara när bladet står rakt ut på väg uppåt, och då kan det ske.

    Problem med ohyra på bloggen verkar det som. ;P

    Exakt, när det ska jobba sig upp emot gravitationen, då borde det hända, och då är ju det andra på väg upp också, så det är inte alls otänkbart.

    Jepp, men det får stå kvar så länge det inte blir mera.
    /BB

    Karl

    10 januari 2009 at 22:48

  6. Njao, eftersom den har tre vingar så har du 120 grader emellan varje blad, bryter den när den står rakt ut så har det följande bladet inte kommit ut under.😛 Beror på hur snabbt det snurrar och om bladet lossnar helt eller det börjar med att svänga kring fästet. Det troligaste är nog att det inte lossnar helt till att börja med utan börjar svänga inått, och då borde risken för att det kolliderar med nästa vara överhängande…

    Jag tänkte mig nog att de snurrar rätt fort, så det andra hinner komma ut under innan det som lossnar har farit iväg. Men du kan ju ha rätt i att det inte behöver ha lossnat helt direkt, utan hängt kvar i nån enstaka struktur…
    /BB

    Karl

    10 januari 2009 at 23:41

  7. Cthulhu har vaknat.

    Jag tror nog mer på ”ett blad föll av”-teorin tbh.
    /Barbie

    hakan

    12 januari 2009 at 14:26

  8. Dem flesta har fel i skallen som skriver här, antingen det eller så är ni rädda (förjävligt)
    Visst suger rädslan av dessa varelser, allvarligt nu. Sånt här händer hela tiden WTF!? Tror att dessa varelser jävlas med oss långsiktigt. Snart är vi alla slavar som Maya och egypten var samt fler, Och ni tror väll att Maya och egypterna trodde att dessa så kallade ”gudar” egentligen inte var så jävla märkvärdiga? Jag VET att dessa gudar är vad vi kallar idag utomjordiska individer. jävligt drygt av dem att hitta på bibeln och hjälpa skaffa fram en kalender till maya, btw den slutar 2012 det nämner bibeln också. Nu kanske ni fick några ledtrådar? jävla sossar är vad dem är. min msn: maffia44@hotmail.com för en mycket hälsosam information. Knowing is power,Understanding is wisdom, Are you ready for the truth? Ps: Omogna små p12 som har omogna frågor kommer konstigt nog att besvaras.

    Mogen

    19 april 2009 at 2:01


Kommentera

