Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Så det är inte bara jag!

with 3 comments

Den här artikeln var en aha-upplevelse!

Jag får OCKSÅ sår i munnen av ahlgrens surisar. Men fan vad goda dom är, allvarligt talat.

Ikväll har jag upptäckt att våra föreläsare har samma sjuka humor som jag. Fatta hur mycket jag skrattade de 2 timmar vi hade ”paneldiskussion”. Nu i princip dygnet runt-studier tills fredag.

Written by Bitchslap Barbie

12 januari 2009 den 20:59

Publicerat i roligt

3 svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Jävla fjolla inte fan får man sår i munnen, då är man ju bara kass på att äta godis. Vafan dom är ju läskigt goda.
    Bort med fittskinnet i käften så kanske du slipper grina varje gång du äter godis

    Haha, lite aggro kanske?
    /B

    h3cc

    12 januari 2009 at 22:07

  2. När vi ändå talar godisnyheter så tycker jag att den om de krympande After Eightbitarna var större! Jag köpte en låda After Eight nu vid nyår, och jag blev skitsur. De har verkligen krympt ner bitarna, och inte lite heller. Så fult! Tänk om Arla skulle fylla upp mjölkpaketen med bara 7.5 dl, det är samma sak fast med konfektyr som ska vara lite ”lyx”.

    Sura Ahlgrensbilar är det ju ändå bara fjortisar med outvecklade smaklökar som äter…

    Ey, jag är ingen fjortis! 😛
    Nah, men det är väl generellt så inom de flesta områden, att man får mindre för pengarna.

    Dessutom är Ahlgrens surisar goda!
    /BB

    Anino

    13 januari 2009 at 1:45

  3. Ack, illa! 😛

    Tokilla! 😛
    /B

    Karl

    13 januari 2009 at 12:15


Kommentera

