Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Who’s ya daddy?

with one comment

Jupp, idag har jag haft 18 stationer praktiskt prov, och jag kan ju säga att jag är sjuuuukt duktig.

Fick börja med rectoskopi, och sen lite teori om hur man lägger en epiduralbedövning, det var lite kärlfrågor, lite thoraxfrågor, ett gäng ortopedfrågor, lite röntgen, hjärt-lungräddning, fria luftvägar, sy, och remisskrivning.

Jag får veta imorgon om jag har klarat mig, men det känns som ett säkert kort faktiskt. Ikväll har vi ”paneldebatt” där vi får ställa eventuella frågor till föreläsarna, det ska blir trevligt. Hade tänkt plugga nu egentligen, men jag tror jag tar ledigt nån timme till i alla fall. Helt urladdad efter dagens praktiska övningar.

Written by Bitchslap Barbie

12 januari 2009 den 15:48

Publicerat i utbildning

Tagged with

Ett svar

Subscribe to comments with RSS.

  1. Grattis och välkommen tillbaks till livet! 🙂

    Jag är bara halvlevande, på fredag är den riktiga tentan, fast gårdagen var iofs läskigare. Skitsamma, tillbaks till plugget.
    /Barbie

    Karl

    13 januari 2009 at 12:16


Kommentera

