Bitchslap Barbie

There’s a new toy in town, and her name is Bitchslap Barbie

Stora Bloggpriset

leave a comment »

Ja, nu är de nominerade släppta i alla kategorier. Vilka de är kan ni läsa här.

Det som ger mig problem är att jag inte vet hur jag ska rösta i politikgruppen. För mig står det mellan opassande och Blogge Bloggelito. De är de klart bästa enligt mig. Men frågan är vem som är bäst? Hmhm…

I övrigt röstar jag nog enligt följande lilla lista.

Mode: Hanna Fridén

Nöje & Kultur: Undecided än så länge, har inte läst nån av de bloggarna tillräckligt för att kunna yttra mig.

Sport & Fritid: Samma som ovan

Livsstil: Johanna Sjödin

Prylar & Teknik: Beta Alfa

Vardag: Självklart mymlan, vem annars?

Politik: Opassande eller Blogge, who to choose… Sannerligen veckans dilemma.

Vardags- och politikkategorin är egentligen de enda som faktiskt intresserar mig, Livsstil också förresten är rätt intressant. Ska bli spännande att se hur omröstningarna går sen.

*

Idag har jag för övrigt pluggat 12 timmar. Jag är seg som sirap i minusgrader, och snart är det sovdags för en ny 12-timmarsdag imorgon. Men fan om jag inte klarar tentan sen.

Written by Bitchslap Barbie

14 januari 2009 den 22:16

Publicerat i intressant

Tagged with ,

Kommentera

